1398-03-15 07:45
1131
0
63697
امام جمعه بندرترکمن:

جوانان ایرانی مواظب جنگ رسانه‎ای دشمن باشند/ بخاطر حزب، جناح علی فروشی نکنیم/ هنجره بعضی نمایندگان، هنجره اسرائیلی و آمریکایی است

امام جمعه بندرترکمن گفت: وی با عنوان اینکه گاهی اوقات در مجلس صدای اسرائیل و آمریکا بیرون می آید، افزود: هنجره بعضی نمایندگان، هنجره اسرائیلی و آمریکایی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام محمدصالح منصوری در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جامع کردکوی با بیان اینکه اگر امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم بخاطر خون پاک و مطهر شهداست، گفت: جوانان این مملکت امروز در جهان حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: پیش بینی های امام خمینی (ره) امروز یک به یک درحال محقق شدن است.

بعضی از مسئولان قدر مردم را نمی دانند

امام جمعه بندرترکمن با تأکید براینکه بعضی از مسئولان قدر مردم را نمی دانند، اذعان کرد: این ملت قدر مملکت خود را به خوبی می دانند و همواره پای آرمان های خود ایستادند و مقاومت می کنند.

منصوری تصریح کرد: زبان بین المللی زبان انگلیسی است اما امروز به قدرتی در منطقه دست یافتیم که آنها باید با زبان فارسی با ما صحبت کنند.

وی با اشاره به اینکه همان افرادی که در کنار حضرت علی (ع) می جنگیدند کنار اشعص و امثال آن، شمشیر بر گردن حضرت علی (ع) گذاشتند که باید مذاکره کنید، گفت: علی دوران را تنها نگذاریم و نگذاریم این علی را که فرزند آن علی است، ذبح کنند.

جوانان ایرانی مواظب جنگ رسانه ای دشمن در فضای مجازی باشند

امام جمعه بندرترکمن با تأکید بر اینکه جوانان ایرانی مواظب جنگ رسانه ای در فضای مجازی باشند، افزود: جوانان عزیزی که در فضای مجازی فعالیت دارند، مواظب باشند کمی ها و کاستی ها را به گردن رهبری نگذاریم.

منصوری با عنوان اینکه در قانون اساسی که مردم به آن رأی دادند، وظایفی را برای رهبری تعیین کردند لذا رهبری طبق وظایف تعیین شده عمل می کنند، اظهار داشت: حضرت علی (ع) ۲۵ سال خانه نشین شد تا درک و بصیرت مردم بیشتر شود.

بصیرت قطب نما و قبله نماست

امام جمعه شهرستان بندرترکمن با بیان اینکه بصیرت قطب نما و قبله نماست، بیان کرد: قبله نما و قطب نمایی که از فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مشخص کرده است از این مسیر خود را پیدا کنیم و نماز بخوانیم و زندگی کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: خواص در زمان امام حسین (ع) خیانت کرده و ایشان را به مسلخ عشق برده و ذبح کردند.

مردم ایران همانند مردم کوفه نیستند

وی با عنوان اینکه مردم ایران همانند مردم کوفه نیستند، افزود: امام خمینی (ره) در وصیتنامه خود قسم یاد کرد که ملت من از ملت عهد رسول الله بالاتر هستند.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن خاطرنشان کرد: گوشمان به فرمان مقام معظم رهبری باشد چرا که اگر گوش به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی باشیم قطعا نتیجه مثبتی خواهیم گرفت.

وی افزود: از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون تجربه و سابقه نشان داده است که هر زمان گوش به فرمان امام و ولایت بودیم موفق شدیم و هر وقت گوش به فرمان امام و ولایت نبودیم ضرر کردیم.

بخاطر جناح، حزب و مسائل سیاسی خدایی ناکرده علی فروشی نکنیم

منصوری با تأکید بر اینکه حواسمان جمع باشد بخاطر جناح، حزب و مسائل سیاسی خدایی ناکرده علی فروشی نکنیم، اذعان کرد: آنچه برای این نظام، انقلاب و مردم مفید است ولایت فقیه است. ما زیر پرچم ولایت فقیه هستیم و جریان چپ و راست، جریان بازی است.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن با اذعان بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است، تأکید کرد: کسی را انتخاب کنید که بتواند به این مردم خدمت کرده و فقط به فکر منافع خود و هم حزبی های خود نباشد.

گاهی اوقات در مجلس صدای اسرائیل و آمریکا بیرون می آید

وی با عنوان اینکه گاهی اوقات در مجلس صدای اسرائیل و آمریکا بیرون می آید، افزود: هنجره بعضی نمایندگان، هنجره اسرائیلی و آمریکایی است.

منصوری گفت: باید نماینده های پیرو امام و رهبری در مجلس باشند که بتوانند از حقوق مردم در مباحث داخلی و خارجی دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.